
Vakka-Suomen Puhelin rekrytoi Uudenkaupungin palvelukeskukseen 20 uutta asiakaspalvelijaa.
– Tarvitsemme pikaisesti parikymmentä uutta osaajaa. Olemme tällä viikolla käynnistäneet Varsinais-Suomen ELY-keskuksen tuella ja yhteistyössä Uudenkaupungin TE-keskuksen ja Lounais-Suomen ammattiopisto Novidan kanssa koulutushankkeen, jonka kautta pyrimme löytämään tarvitsevamme työntekijät, selvitti liiketoimintajohtaja Simo Rosendahl Vakka-Suomen Puhelimesta.
Työntekijät tulevat työskentelemään VSP:n contact centerissä, missä hoidetaan monikanavaisen asiakaspalvelun lisäksi chat-palvelut, puhelinvaihteen hoito, vika- ja hälytyspalvelut, tilaus- ja ajanvarauspalvelut, helpdesk -palvelut sekä toimiston taustatyöt asiakkaan kanssa tehdyn sopimuksen mukaisesti. VSP:n pitkäaikaisia asiakkaita ovat esimerkiksi A-katsastus, Lippupalvelu, VR, Finnkino ja K-Plus.